Er du opfindsom nok til at være en opfinder? Nogle retningslinjer til opfindelse succes!

Opfindere gøre et ton af penge når opfindelse er nødvendig, og når oparbejde er gennemstegt ordentligt. Der er forskellige typer af opfindelser. Nogle opfindelser er mere praktisk, at hverdagen for enkeltpersoner lettere (penne for eksempel), nogle opfindelser er simpelthen for underholdningens skyld (tv), og nogle opfindelser er multi-purpose (pædagogisk enheder, som også er underholdende) . Derudover er nogle opfindelser simpelthen svar på medicinske problemer, som i prosthetic enheder, mens andre er simpelthen “forbedringer” til eksisterende opfindelser. Som du kan se, kan opfinde noget held gøres i mange stilarter og gennem mange kreative veje.

Samlet set dog opfindelser enten lykkes eller mislykkes, afhængigt af behovet eller ønske om produkt af forbrugerne. Lad os se det i øjnene, hvis noget ikke er behov for eller ønsket, ingen vil købe det, uanset hvor smart det er! Selv Thomas Alva Edison (han opfandt pæren), ikke tusinde gange før opfinde mange succesfulde produkter, som gjorde den berømte britiske opfinder, Sir Clive Sinclair. En af Sir Clive “berømte fejl” omfattede en X-cykel, der var en krydsning mellem et par af saks og en cykel. Thomas Edison største fiasko overordnede var en minedrift operation opfindelse, som vil adskille jern fra mere lav-grade malme, og Mr. Edison tilbragte sin formue og mistede det i sidste ende, forsøger for en vellykket “opfindelse metode”.

Opfindere, dog er sjældent afskrækket, og fortsætter med at forsøge at opfinde i sidste ende fører til ekstreme succes, som i tilfælde af både Thomas Edison og Sir Clive. Vellykket opfinde indebærer en række trin eller processer, der rutinemæssigt fører til vellykket opfindelser:

En realistisk vurdering af opfindelsen ‘s potentielle. Lad os se det i øjnene, hvis det ikke “nødvendigt eller ønskede”, det vil ikke sælge.

Hvis et patent er nødvendig. I nogle tilfælde, tro det eller ej, er det ikke.

Den retlige beskyttelse af ideer. Ikke at tillade idéer at blive stjålet eller kopieret.

Udvikling af et omsætteligt produkt. Udover at være behov for eller ønsket, skal et produkt være overkommelige nok til at bygge, at priserne vil appellere til en forbruger.

Metoder til at udvikle prototyper og teknik for at bringe en opfindelse til at bære frugt. Dette skal gøres ordentligt for vellykket markedsføring.

Licenser spørgsmål. Nogle opfindelser kræver forskning i eksisterende licenser og også indhentning af licenser.

Foreslår, at virksomheder og nærmer sig selskaber til fremme af det endelige produkt. De korrekte metoder at nærme sig interesserede virksomheder og investorer.

Royalties og advance betalingsmuligheder. Uden kendskab til disse problemer, kan investorer godt miste penge i det lange løb.

Kontrollere eksisterende patenter, varemærker og ophavsrettigheder. Ingen mening at opfinde noget allerede er beskyttet af en anden.

Som med enhver anden form for virksomhed (og opfinder noget er samlet, en “business venture”), skal meget arbejde gøres, før, under og efter processen med opfindelsen. Alt fra korrekte markedsundersøgelse, at korrigere patent processer, varemærker og copyright-oplysningerne følger meget være etableret, og vellykket opfindere fortsætter langsomt og forsigtigt i hver fase af opfindelsen proces. Vellykket opfindere er også meget beslutsom og tålmodig. Mange fejl opstår normalt med hvert produkt, før en “opfindelse succes” finder sted, så har en let gå, dedikeret personlighed er nødvendigt så godt.

Selv om tonsvis af bøger og andre materialer findes på de korrekte procedurer at følge, kan en kommende opfinder også spare penge på materialer, og spare tid ved at besøge USA regeringen sites specifikt sat op til behovene hos opfindere og skaberne af produkter /Services. Disse websteder er:

United States Patent and Trademark Office:

USA Copyright Office:

Hvis du foretrækker at købe en bog eller rapport om hvordan man med held sætter en opfindelse til markedet, vil en simpel søgning på nettet afslører bogstaveligt talt hundredvis af sådanne materialer.

Som med enhver virksomhed venture, fremtidige opfindere, der er vidende og bevæbnet med de “værktøjer” nødvendige for vellykket opfindelse, gøre lektierne”opfindelse”, og back-up deres indsats med midler nødvendige, vil oftere end ikke producere en opfindelse, virker, er nødvendige, og bedste af alle, “sælger”. Efter alt, hvad bedre belønning end bevidstheden om, at forbrugerne blev så begejstret med en opfindelse, de vil gerne betale for det???

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *